.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واحدهای صنعتی و معدنی مازندران وام دریافت می کنند

عضو شورای مرکزی شبکه های خانه صنعت و معدن ایران گفت: واحدهای صنعتی و معدنی متقاضی وام سرمایه در گردش استان مازندران برای دریافت وام به خانه صنعت و معدن استان مراجعه کنند.

به گزارش شمال نیوز ،داریوش هندویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه دولت در اقدامی مثبت در قالب طرح آمایش صنعت و معدن تسهیلات ریالی و ارزی قابل توجهی را برای کمک به صنایع و معادن در قالب تسهیلات طرح های نیمه تمام، طرح های توسعه ای، سرمایه در گردش و منابع ارزی جهت تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه مبالغ تخصیص یافته متناسب با نیاز مالی مجموعه واحدهای صنعتی و معدنی استان نیست اما می تواند در صورت همکاری بانک های عامل و رفع برخی موانع کمک زیادی به کارخانجات کند.

هندویی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی استان متقاضی وام سرمایه در گردش می توانند با خانه صنعت و معدن و انجمن های صنایع همگن وابسته استان واقع در بلوار پاسداران ساری تماس حاصل نمایند.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه ها واحدهای تولیدی نتوانسته وام بانکی و تسهیلات دریافت کنند دچار شرایط بحرانی هستند لذا انتظار می رود برای رفع این مشکل از طرف مسئولین محترم تمهیداتی جدی اتخاذ و شرایط سهل تری در پرداخت سرمایه در گردش اعمال شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.469 seconds.